Nye CoroCoro afsløringer: Ny film og Pokémon Bank

Nyheder om Pokémon og PokeTeam.

Indlægaf Blue Cobra » 12. dec 2013, 12:34

Billede

Den nyeste udgave af CoroCoro er netop blevet lækket på diverse japanske forummer, bl.a. er der kommet nye, interessante informationer om den 17. Pokémon film, som vil få premiere i Japan den 19. juli 2014.

Filmens japanske titel er på engelsk blevet oversat til "Cocoon of Destruction", som på dansk betyder "Ødelæggelsens puppe". Der er dog usikkerhed omkring filmens nøjagtige titel, da der er tale om en direkte oversættelse af den japanske titel. Filmen vil bl.a. omhandle de legendariske Pokémon fra Pokémon X og Y, Xerneas og Yveltal, samt diverse Mega Evolution former. Indtil videre er følgende Mega Pokémon blevet vist i CoroCoro: Mega Mewtwo X, Mega Mewtwo Y, Mega Venusaur, Mega Charzard X, Mega Charizard Y, Mega Blastoise, Mega Scizor, Mega Blaziken, Mega Lucario, Mega Garchomp, Mega Gardevoir, og Mega Absol. Det vides endnu ikke om samtlige af disse Pokémon har en rolle i filmen.

Kilde: Bulbanews, Serebii

Læs mere...
Senest rettet af Blue Cobra 12. dec 2013, 13:34, rettet i alt 2 gange.
Hvis du er på udkig efter XY/ORAS Wi-Fi kampe, så er jeg altid frisk! :D

3DS FC: 3454 0728 9992. Trænernavn: Nikolaj.
Brugeravatar
Blue Cobra Mand
Kongresmedlem
Kongresmedlem

Geografisk sted: Midt- og Vestjylland
Land: Danmark

Indlægaf ricoo » 12. dec 2013, 16:07

Jeg glæder mig ret meget til filmen håber på at der kommer mere info om filmen når der kommer mere :)
Rpg

Billede
Billede Billede Billede
Brugeravatar
ricoo Mand
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: sjælland

Indlægaf MeJoho » 12. dec 2013, 16:58

Okay i dag vil jeg tage mig sammen og sætte mig til at se de sidste Pokémon film så jeg er klar til ExtremeSpeed Genesect: Mewtwo Awakens :P
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Bill » 12. dec 2013, 22:02

Det lyder ekstremt fedt og glæder mig virkelig til den kommer ud i danmark selvom der kommer til at gå lang tid
Billede
RPG Team: Billede
Bill Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Nyheder